Before I Die...

 Ostatnio bardzo popularne są stronki typu "Before I die..." ( "Zanim umrę..."). Sama szukając inspiracji natrafiłam na właśnie takiego bloga. Zatrzymałam się na niej dłużej, bo stwierdziłam, że naprawdę warto zastanowic się nad tym co chcemy zrealizowac w naszym życiu, jakie marzenia spełnic... Niektóre są prawdopodobne, a inne jakby wyjęte z kosmosu, ale kto wie co się jeszcze wydarzy.? Na razie możemy jedynie snuc plany... a to niektóre z moich...

#1
Londyn - miasto wielu kultur, tradycjii, sław i artystów, znane na cały świat...
Kto by nie chcieł tam pojechac.?! Ja bd tam już za 8 dni.!


 #2
Jeden z symboli Londynu - czerwony, piętrowy autobus.!
Będąc w Anglii nie można pominąc przejażdżki takim autobusem...
Mam nadzieję, że mi tez się uda.!

 #3

Zastanawiam się czemu jeszcze tego nie zrobiłam.?!
Chciałabym pójśc na koncert  One  Direction, Little Mix czy Rihanny...
Tylko czemu nie ma ich teraz w Polsce.?!

  #4
Czy przejazd promem do Anglii też się liczy.?
Jeśli tak, to niedługo spełnie też to marzenie.!
 #5

Mam zamiar nauczyc się grac na gitarze już w te wakacje.!
Ale czy mi się uda to już inna sprawa.
#6
Myślałam o tym od dłuższego czasu,
ale nie chce robic sobie dużo tatuaży, a jedynie kilka ( może 3-4 ) ...
Nie mam zamaiaru wyglądac jak wielki brudnopis :D
#7
Podróżowac po świecie" to bardzo ogólne powiedzenie.
Ale chciałabym zwiedzic miejsca takie jak New York, Londyn,
Paryż, Madryt, Egipt itd.
#8
Bardzo chciałabym studiowac w jakimś collegu w Londynie,
ale wątpe, że mi się to uda. Najpierw chyba powinnam
wybrac jakiś sensowny kierunek xD
#9
To musi byc niesamowite uczucie brac udział w tym indyjskim festiwalu.
Polega on głównie na obrzucaniu kolorowym proszkiem przyjaciół
oraz całkiem nieznajomych ludzi.
Czemu takich świąt nie ma w Polsce.?
#10
Jest to właśnie jedno z tych mało prawdobodobnych
do zrealizowania celów. Jednak nie znam chyba osoby,
która nigdy by nie marzyła o byciu zauważonym, docenionym, sławnym...


#11
Nie powiedziałabym, że to moje marzenie,
ale od niedawna przyglądam się życiu osób znajdujących się w zespołach...
wspólna pasja, przyjaźń, plany... to musi byc coś niesamowitego.!
Ale najpierw naucze się śpiewac, by szyby nie pękały xD
#12
A to takie moje małe marzenie...
Pewnie teraz połowa z was przestanie czytac tego posta...
Ale każdy ma inny gust muzyczny i prawo do własnego zdania.


#13
Jeśli keidykolwiek mnie ktos zechce to własnie zagranie piosenki
 od serca na gitarze, byłaby najberdziej romatyczną rzeczą.!


#14
Jak wygram w Tottolotka to może, może.? xD


#15

Dużo słyszałam o tych kawiarniach, ale nigdy nie byłam w nich.
Ciekawe czy ich kawa rzeczywiście jest taka dobra jak o niej mówią.?

A wy jakie macie marzenia.? Co myślicie o takich typu stronach.?




1 komentarz:

  1. Też chcę polecieć do Londynu:)
    Świetny blog,dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż;)

    OdpowiedzUsuń