Mój pierwszy post

               Cześć!

Jest to mój pierwszy post, więc nie wiem za bardzo od czego zacząć... Od pewnego czasu myślałam nad założeniem bloga na którym mogłabym dzielić się z czytelnikami opiniami, życiem, marzeniami. 

Wiele osób w moim wieku, w tym moi znajomi blogują i twierdzą, że po pewnym czasie stało się to ich pasją. Więc właściwie czemu i ja miałabym nie spróbować.? Nadchodzą wakacje, okres w którym chciałabym zrobić coś nowego i zacząć wreszcie spełniać wyznaczone przez siebie cele... stwierdziłam, że zacznę od własnego Bloga.! 

Nie ma on konkretnej tematyki. Będę pisała o tym co przyjdzie mi na myśl, ale przede wszystkim o moim życiu i pasjach. Nie sądzę, że od razu będę miała dużą liczbę obserwatorów, ale "wszystko małymi kroczkami". Ten blog jest założony z myślą dobrej zabawy. Oczywiście będę inspirowała się pracą doświadczonych bloggerek, ale chcę dodać również coś od siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz